DOCHÁZKOVÝ SYSTÉM

Nahrazení manuální evidence pracovní doby zaměstnanců elektronickým docházkovým systémem je z důvodu úspory času, nákladů a zvýšeného přehledu o zaměstnancích rozšířeným řešením. Princip fungování je velmi jednoduchý a funguje na základě zaznamenávání průchodů, jejich časech a typech. Zaměstnanec se při příchodu identifikuje přiložením bezkontaktní karty nebo čipu ke snímači, při odchodu vybere z předem nadefinovaných přerušení pracovní doby. Systém EKD zaznamená čas a typ události a na základě toho vypočítá odpracovanou dobu, vykáže napracované přesčasy, zbývající dovolenou, atd.

Docházkové systémy lze kombinovat s přístupovými systémy pro nastavení oprávnění vstupu a s turnikety.

  • Snížení nákladů na evidenci pracovní doby zaměstnanců
  • Úspora času eliminací manuálního zapisování docházky
  • Modernizace areálu a budovy
  • Podklady pro výpočet mezd
  • Přehled aktuálně přítomných zaměstnanců
Docházkový systém ELVIS

Kontaktní formulář